Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

FUNGSI CINCH ENERGY TEA MIX



Assalamualaikum dan selamat malam..Malam ni sebelum tidur bonda nak update produk yang baru bonda cuba..memang best sangat..Setiap hari bertenaga dan cergas biar pon naik turun tangga dan bukit..hehe..Maklum lah sekolah bonda kan berbukit dan banyak tangga..huhu;-)


Ok..Perkenalkan..CINCH ENERGY TEA MIX...Rakan karib baru bonda..Seminggu dah minum..mmg superb..Memandangkan bonda berada di zone diet...Maka CINCH ENERGY TEA MIX amat sesuai untuk org yg tgh berdiet mcm bonda ni..


Kenapa? Sebab dlm CINCH ENERGY TEA MIX ada:



1.MATCHA GREEN TEA- antioksida yang sangat tinggi yg bertindak sebagai energy booster@ metabolisme booster yg membakar kalori up to 4 x ganda tau!!

2. TAURINA - menggalakkan metabolisme dan menjadikan ia lebih bertenaga serta larutkan lemak. Seterusnya membantu menghasilkan otot tanpa lemak.


3. WHITE TEA- Berfungsi membakar lemak dan menghalang penghasilan sel lemak yang tak perlu serta meningkatkan metabolisme.

4. ROOIBOS RED TEA
- melarutkan lemak- meningkatkan kadar metabolisme iaitu pembakaran lemak sebagai agen detox yang kuat.


Apa yang bagusnya jg..Ianya sgt flexible..Kenapa? Cinch tea ni dalam bentuk sachet dan senang nak bawa ke mana2, boleh bancuh panas atau sejuk, kalau nak cepat senang jer...masukkan dalam botol air lepastu shake2 sampai sebati dan terus minum.

Kalo bonda, bonda lebih gemar masukkn dalam botol dan bawa ke sekolah. Memandangkan kawasan sekolah bonda yg berbukit itu memerlukan tenaga yang cukup..Dan Cinch Tea sgt2 membantu. memang menyegarkan dan bertenaga je sepanjang hari. So, kalo nak jimat buat dalam botol besar dan boleh minum banyak kali.*_^..

Jadi bonda amat sarankan kepada kawan2 yang mengalami metabolisme yg rendah dan sukar nk turunkan berat badan tu, meh cuba minuman boost tenaga@metabolisme booster ni SAMBIL BERDIET SIHAT...semestinya CINCH ENERGY TEA MIX..





So, kalau berminat boleh terus hubungi bonda yer;-)


COD: SERI GOMBAK, GOMBAK SETIA, GREENWOOD, BATU CAVES, WANGSA MAJU, DANAU KOTA DAN BERHAMPIRAN DENGANNYA...

No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...