Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Set Penjagaan Kesihatan Budget


Assalamualaikum...selamat pagi!! Selamat berhujung minggu...

Pagi ni bonda just nk sharing tentang Set Penjagaan Kesihatan Budget ni je..nama dah st budget maka hrganya memang betul-betul budget..Bagi anda yang nak cuba, memang sesuai sangat sebagai permulaan..;-)


Sebagai anak, bonda nak tanya.  Apa yang lebih bahagia dalam hidup anda? Kalo bonda, apa yg lebih bahagia buat seorang anak adalah dapat melihat insan tersayang hidup sihat tanpa peyakit..betul tak?

Jika anda sebagai anak yang mempunyai kewangan lebih dan ada peruntukkan kwgn untuk ibu bapa..blh cuba set penjagaan kesihatan ini..

Harga yang mampu milik...Mana tau dgn izinNya dpt mengurangkan dan menghilangkan kesakitan yg ibu bapa kita tanggung... 

❁ SET PENJAGAAN KESIHATAN BUDGET UNTUK INSAN TERSAYANG ❁

1) Set Darah Tinggi
Omega Guard + Garlic
-Mengurangkan tahap kolestrol, melancarkan peredaran darah dan menghalang pembekuan, membantu mengekalkan tekanan darah ke tahap normal.

2) Set Kencing Manis / Diabetis
Zinc + Gla + Alfafa
-Menghalang komplikasi diabetis, merendahkan gula dalam darah, meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi dan zinc membantu pengeluaran insulin seterusnya memperbaiki diabetis

3) Set Jantung 
CoQ Health
-Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap penghasilan pengoksidaan LDL, meningkatkan peredaran darah dan tahap kesihatan jantung.

4) Set Gout
Omega Guard + Alfafa
-Alfafa bertindak untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak. Omega penting untuk mengelakkan radang pada sendi dan sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.


So, apa tunggu lagi......dapatkan set penjagaan kesihatan untuk insan tersayang ok;-)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Berminat? Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:






SMS l CALL l WhatsApp : 0129181348
Email: masitah.ag84@gmail.com


No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...