Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Set Penjagaan Rambut Gugur


Set Penjagaan Rambut Gugur mengandungi:

a) B- Complex - Inositol, salah satu vitamin B, membantu pertumbuhan rambut. B12 pula adalah satu lagi vitamin B yang menghalang keguguran rambut kerana B12 merupakan komponen rambut itu sendiri.

b) Zinc - berfungsi untuk mengawal hormon dalam badan dan membantu penyelenggaraan kelenjar minyak yang dirembeskan pada kulit kepala.


c) Revitalizing Shampoo - Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut. Sistem pembersih yang lembut dan berpaten di samping Menyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala serta rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkannya.

d) Lightweight Conditioner - Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikannya terlalu melekit. Ia Mengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihat di samping menghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat? Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:




SMS l CALL l WhatsApp : 0129181348
Email: masitah.ag84@gmail.com

No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...