Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Set Kesuburan Shaklee


Set Kesuburan Suami Isteri

Alhamdulillah sudah ramai yang berjaya hamil selepas berusaha dengan set kesuburan shaklee. Di sini bonda senaraikan cadangan set kesuburan Shaklee yang menjadi pilihan utama.

Untuk isteri - Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP dan Gla Complex
Untuk Suami - CoQ, Vitamin E dan Zink Complex

Antara fungsi utama setiap vitamin yang dinyatakan di atas adalah:

Vitalea
Juga dikenali sebagai Multivitamin dan Multivitamineral Shaklee yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh. Ia membekalkan vitamin yang lengkap untuk memastikan kesihatan yang optimum.  Apabila badan dah sihat barulah ia berfungsi dengan baik.

B Complex
Vitamin ini sangat penting untuk wanita yang merancang untuk hamil. B Complex Shaklee mengandungi asid folic yang sangat diperlukan ibu hamil dan bayi di dalam kandungan,

Vitamin C
Vitamin C berfungsi sebagai anti-oksidan di mana ia menjaga kualiti sel sperma. Hanya sperma yang yang sihat sahaja yang akan berjaya memasuki ovum dan hanya sperma ynag kuat sahaja yang akan bersenyawa dalam ovum.

Alfalfa
Alfalfa sangat penting untuk kesihatan dalaman wanita.  Ia terbukti dapat mengatasi maslaah keputihan, masalah period yang tidak teratur dan PMS.Selain itu turut berfungsi mengatasi 'kesakitan ketika bersama' dan sangat membantu dalam hubungan suami isteri.

Gla Complex
Vitamin ini sangat penting untuk kesuburan wanita di mana bertujuan menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti.  Cecair ini petunjuk untuk membantu sperma berenang ke tiub fallopio dan hidup lebih lama iaitu sehingga hari ke 5 selepas bersama.

CoQ
Dapat meningkatkan bilangan sperma dan pergerakan sperma semasa proses persenyawaan dan juga mengurangkan peratusan penghasilan bentuk sperma yang abnormal. selain itu meningkatkan ketahanan batin dan seksual terutama bagi lelaki yang merokok.

Vitamin E
Miningkatkan kesuburan dengan mengurangkan kemusnahan radikalbebas yang boleh mengurangkan kualiti sperma

Zink
Zink dapat menghasilkan sperma yang sihat dan kua secara tak langsung meningkatkan peluang persenyawaan terjadi. Selain itu Zink dapat membantu meningkatkan keinginan seksual sang suami. 

FAKTA YANG ANDA PERLU TAHU MENGENAI SET KESUBURAN SHAKLEE

♀ BAGAIMANA GLA COMPLEX SHAKLEE MEMBANTU WANITA YANG INGIN HAMIL CEPAT? ♀

✔ GLA COMPLEX SHAKLEE membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.
✔ Di sinilah fungsi GLA COMPLEX SHAKLEE untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.
♂ BAGAIMANA ZINK COMPLEX SHAKLEE BOLEH MENAMBAH KESUBURAN SUAMI ? ♂
✔ Kandungan zink dalam prostat lelaki adalah 10x ganda lebih tinggi daripada organ lain. Mesti diambil kerana zink merupakan mineral penting untuk kesuburan lelaki.
✔ Untuk lelaki zink sangat penting bagi proses pembentukan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma lebih aktif menuju ovum.
✔ Zink berperanan dalam proses pembentukan genetik iaitu DNA.Membantu mengurangkan pembesaran prostat dan mengurangkan mati pucuk.
✔ Meningkatkan kualiti sperma lelaki dan sangat penting untuk keupayaan seksual lelaki.
Bersertakan juga doa dan solat hajat. Banyakkan zikir. Tekankan supplement sebagai salah satu cabang usaha. 

 ♂ BAGAIMANA ESP SHAKLEE BOLEH MENAMBAH KESUBURAN SUAMI ISTERI? ♂
✔ Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain.
✔ ESP SHAKLEE boleh membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.
✔ Lebih tinggi peratus untuk berlakunya persenyawaan jika diambil bersama GLA COMPLEX SHAKLEE.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Berminat? Segala info, harga dan konsultasi boleh hubungi:


ID Shaklee : 893715
⌨ FB Page: Vitalish Corner
✉ Email: masitah.ag84@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9181348
➲ COD Area: Gombak, Gombak Setia, Greenwood, Batu Caves, Sri Gombak, Sungai Pusu, Wangsa Maju


No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...