Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Promosi Shaklee April 2014 Ostematrix



Wow..Wow..wow..masih berlangsung lagi promosi Ostematrix bulan ini..Belum terlewat lagi yer untuk bonda war-warkan..Oyeh!!

Jika anda membeli 6 botol Ostematrix bulan ini anda akan mendapat percuma 1 botol Ostematrix yang sah-sah menjimatkan anda kan..kenapa..1 botol Ostematrikni harganya RM61 okeh..Sapa nak bagi kan..Shaklee jer yg bagi..hehe..itu pon jika anda beli 6 botol pada bulan April 2014 ini..

Kawan-kawan opis bonda ramai yang rebut peluang ni terus sementara dapat harga murahkan..mana taknya sebab seisi keluarga makan..daripada Mak Ayah sampailah suami isteri dan anak-anak..betapa pentingnya ostematrik sebagai makan tambahan kalsium untuk seisi keluarga..

Jom kita tengok kenapa Ostematrix ni menjadi pilihan seisi keluarga?Kerana Ostematrix mengandungi:

1) Kalsium
250mg kalsium dalam setiap caplets.  individu digalakkan untuk mengambil 1000mg kalsium setiap hari dan cara yang terbaik bukanlah ambil sekali gus 1000mg tu kerana ianya tidak akan menghasilkan kesan yang baik.

kenapa?
Sebabnya kalsium dapat diserap dengan baik bila diambil dalam dos yang rendah.  Sebaiknya tidak lebih daripada 500mg setiap kali pengambilan..Sebab itu Ostematrix Shaklee dicadangkan diambil 4 biji sehari di mna 2 biji diambil selepas pengambilan.  Selain itu, kalsium Ostematrix ini juga sangat baik diambil bersama makanan.  bukannya ketika perut kosong!

2) Vitamin D
Kalsium memerlukan Vitamin D untuk membantu penyerapan yang baik. Tanpa vitamin D, badan tidak mendapat cukup hormon calcitriol (dikenali sebagai Vitamin D aktif). Apabila tidak cukup hormon ini, badan akan mengambil kalsium dari rangka yang sedia ada, yang mana akan melemahkan tulang-tulang kita.

So, jika anda tengah mencari brand kalsium yang terbaik, bonda sangat-sangat lah mencadangkan OSTEMATRIX SHAKLEE ini..

Berminat boleh hubungi:
pm/whatsApp/call 0129181348





No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...