Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

CarotoMax Vitamin Rabun Mata

Assalamualaikum dan selamat pagi..Nyamannya pagi ni..Bukak mata sahaja..Ucap dalam hati alhamdulillah..kerana umur masih panjang dan masih boleh melihat keindahan yang ada di sekeliling..Kali ni entri pasal MATA..Anugerah Tuhan yang sangat bernilai buat kita sebagai manusia...bonda sangat menitik beratkan penjgaan anggota panca indera yang hebat ini...jika tak jaga..emmm..paham-paham lah yer...banyak kesan buruknyanya kelak di kemudian hari...


Bonda tak mau tulis panjang sangat..Cuma nak kongsi satu vitamin Shaklee yang satu-satunya mengandungi  Vitamin A iaitu CarotoMax yang dapat mengatasi masalah mata di samping mempunyai manfaat yang lain juga..Jom kita lihat;-)
  • Kesihatan retina mata - dapat mengurangkan rabun.  Jika diamalkan secara konsisten, rabun akan terus pulih..InsyaAllah.
  • Kesihatan tulang.
  • Kesihatan tisu kulit.
  • Pembentukan sel darah putih dan sel darah merah.
  • Pembentukan membran mukus.
  • Mengekalkan sistem imunisasi badan yang sihat.


Kenapa Carotomax Bagus?

Jom semak kandungan terbaik yang ada dalam Carotomax berbanding vitamin lain.




(+) Alpha Carotene+Beta Carotene : Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan, memperbaiki kulit,mempercepatkan pemulihan luka, mempertingkatkan sistem imun,mengurangkan risiko kanser usus,payudara dan prostat.

(+) Lycopene: Bersifat anti-oksidant,menghalang penuaan organ,serviks yang sihat,kitaran jantung dan sistem imun,mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

(+) Astaxanthin: Melindungi kerosakan kolesterol LDL

(+) Lutein: Menyekat katarak,AMD ( age related macular disease/atau penyakit makular berkaitan umur) glaukoma.

(+) Zeaxanthin: Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya,mengurangkan risiko kanser payudara dan ovari,endometrial dan serviks.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Berminat? Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


SMS l CALL l WhatsApp : 0129181348
Email: masitah.ag84@gmail.com




No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...