Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Mealshakes Makanan Segera?

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kebanyakan ibu bapa sibuk dengan kerja masing-masing sehingga tiada masa untuk menyediakan makanan dari rumah dan gemar membeli makanan di luar untuk seisi keluarga terutamanya anak-anak.

Contoh makanan seimbang

Ada juga anak-anak yang mula membesar kurang mengambil sarapan pagi ekoran daripada ibu bapa yang tiada masa untuk menyediakan sarapan kepada anak.  Justeru anak-anak tidak mempunyai masa untuk menikmati makanan yang seimbang dalam tumbesaran mereka.  Oleh itu, Meal shakes menjadi pilihan terbaik buat ibu bapa di luar sana yang sememangnya tengah mencari makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik.  Setiap pagi hanya secawan Meal Shakes untuk anak anda! sangat senangkan.

Meal Shakes

Kebaikan Meal Shakes sebagai Makanan Segera

Anak-anak yang tengah membesar ini seharusnya diberikan makanan nutrisi yang secukupnya. Antara kelebihan Meal Shakes ialah:

  • Sebagai penyediaan vitamin dan mineral yang sangat penting. Anak-anak memerlukan nutrien asas agar terus sihat dan kuat
  • Sumber terbaik serat pemakanan dan protein
  • Sumber pekat kalsium
  • Index glisemix yang rendah
Memandangkan bulan ini bulan promosi Meal Shakes BUY 3 FREE 1, BUY 6 FREE 2 amat molek benarlah jika ada ibu-ibu di luar sana ingin mencuba. Sebarang pertanyaan boleh hubungi bonda di alamat berikut. Inginkan COD akan dihantar ke kawasan yang bonda nyatakan ini.



ID Shaklee : 893715
⌨ FB Page: Vitalish Corner
✉ Email: masitah.ag84@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9181348
➲ COD Area: Gombak, Gombak Setia, Greenwood, Batu Caves, Sri Gombak, Sungai Pusu, Wangsa Maju


No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...