Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Assalamualaikum dan selamat petang..

Entri petang ni berkenaan dengan COD a.k.a Cash On Delivery. Sebabnya nak memudahkan customer tersayang tahu yang bonda ni Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves yang boleh berunding secara berhemah.;-)

COD

Bagi mereka yang biasa dengan pembelian secara online ni..mesti dah sinonim dengan perkatan COD kan. Dengan kata mudah ada barang ada duit!!Tidak perlu diposkan dan si penjual akan bertemu dengan si pembeli. Pada masa yang sama barang akan bertukar milik dan duit akan diberikan kepada si penjual.  Manakala tempat pertemuan bergantung kepada persetujuan antara penjual dan pembeli. Sangat mudah bukan.

Ok..ni nak abaq mai. Bonda turut mengalami situasi yang sama.  COD itu sudah biasa dan sudah ramai dan pelbagai ragam customer yang dah bonda jumpa.  Apa yang penting kedua-dua pihak berpuas hati.  Malah melalui COD juga seseorang customer inginkan pulangan yang lebih menguntungkan memandangkan melalui COD kos jimat pos dapat dikurangkan. Barang pun dijamin berada dalam keadaan baik dan semestinya barang terus cepat sampai. Betul tak?

Jadi bagi anda yang berada di luar sana inginkan produk Shaklee secara COD boleh dapatkan bonda sebagai Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves secara umumny. Di bawah bonda senaraikan kawasan yang lebih specifik agar customer bonda tersayang boleh dapatkan dengan cepat.

  1. Taman Bukit Permata, Batu Caves
  2. Giant Batu Caves
  3. Pejabat Pos Laju Batu Caves
  4. Big Supermarket, Sri Gombak
  5. SMK Gombak Setia
  6. Pejabat Pos Gombak Setia
  7. Shell Greenwood
  8. SBP Gombak
  9. UIA Gombak
  10. SMK Sungai Pusu
  11. Sate Samuri Taman Melati
  12. SMK Taman Melati
  13. McDonald Sri Gombak
  14. Taman Sri Gombak
  15. Taman Pinggiran
Jadi jangan segan-segan yer untuk dapatkan produk shaklee secara Cash On Delivery. CEPAT, PANTAS, TEPAT.. Yang pasti bonda ni senang berkira..Best Deal EVERRRR..So dapatkan bonda sebagai Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves yang sah okeh!!




ID Shaklee : 893715
⌨ FB Page: Vitalish Corner
✉ Email: masitah.ag84@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9181348
➲ COD Area: Gombak, Gombak Setia, Greenwood, Batu Caves, Sri Gombak, Sungai Pusu, Wangsa Maju

No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...