Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Set Detox Shaklee - Kenapa Kita Perlu Detox?

Kenapa Kita Perlu Detox?


Detox sangat penting bagi seseorang yang ingin menjaga kesihatan. Kenapa kita perlu buang detox atau lebih senang maksudnya singkirkan toksik yang terkumpul dalam badan. Kita dengar toksik dalam badan pun dah rasa macam takut. Kalo orang buang toksik dalam sungai mahu matinya ikan-ikan dalam sungai tu. Tapi kita ni apa pula kesan jika toksik dalam badan banyak sangat? Ok..Jika dibiarkan toksik membiak dalam badan kita, yang pastinya metabolisme badan menjadi kurang. Selain itu susah badan nak serap nutrien makanan seterusnya menjadikan isyarat untuk dapatkan lebih makanan dihantar ke otak. Tubuh kita juga akan menjadi lemah dan yang paling takut ia akan menyumbang kepada penambahan berat badan..Ohhh no!!!

Bagaimana Nak Tahu Badan Anda Ada Toksik?

Sekiranya anda mengalami salah satu daripada masalah berikut iaitu:

  • Jerawat atau kulit kusam
  • Selalu berasa lesu dan kurang bertenaga
  • Sakit kepala berulang
  • Rasa gatal
  • Emosi bercelaru
  • Radang pada kulit
  • Alahan
  • Ekzema
Sekiranya anda ada mengalami simptom-simptom di atas, maka ia menunjukkan yang tubuh anda mungkin mempunyai toksin yang berlebihan. Set Shaklee Super Detox dapat membantu mengeluarkan toksin dan bahan buangan daripada badan untuk mengembalikan tubuh yang sihat.

Super Detox Set

Kebaikan Set Detox Shaklee


(i) Membantu menyingkirkan toksin berbahaya daripada badan

(ii) Membantu meningkatkan kesihatan hati

(iii) Meningkatkan seri wajah

(iv) Meningkatkan sistem imun terhadap jangkitan tubuh


Alfalfa Sebagai Pencuci Seluruh Badan

Antara penyahtoksik yang terbaik iaitu Alfalfa. Berasaskan daun herba yang akarnya panjang jauh ke dalam tanah dan bertindak untuk detox keseluruhan badan kita. Alfalfa yang bersifat alkali boleh mengembalikan kenormalan badan kita yang berasid dan menghilangkan toksik dalam badan.

Alfalfa bertindak meransang aliran hempedu, dan juga membuang mineral-mineral yang berbahaya dalam badan. Ia juga membantu masalah gout dan mengurangkan kolestrol dalam darah.

Garlic Sebagai Pencuci Darah

Garlic bertindak untuk mengeluarkan raksa daripada dalam badan dengan pantas. Selain itu, logam toksik yang lain seperti kadmium dan plumbum akan menaikkan tekanan darah jika tidak dibuang. Garlic mampu untuk menyahkan logam toksik. 

Garlic Shaklee merupakan lain daripada yang terdapat di pasaran kerana bahan kimia yang terdapat dalam bawang putih iaitu Allicin masih terpelihara disebabkan proses pembuatannya menggunakan suhu yang rendah. 

DTX Complex Sebagai Pencuci Hati

Hati merupakan organ badan kedua terbesar selepas kulit. Antara punca utama hati mengalami tinggi toksik adalah disebabkan oleh rokok. Kandungan utama menyebabkan DTX Complex Shaklee lain daripada yang lain ialah diekstrak daripada biji benih pokok susu tisel dan cendawan Reshi yang mempunyai antioksida yang tinggi. Iaitu berfungsi untuk menyokong keupayaan badan untuk menghasilkan protein untuk menjana semula sel-sel hati yang telah rosak.


Berminat? Segala info, harga dan konsultasi boleh hubungi:


ID Shaklee : 893715
⌨ FB Page: Vitalish Corner
✉ Email: masitah.ag84@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9181348
➲ COD Area: Gombak, Gombak Setia, Greenwood, Batu Caves, Sri Gombak, Sungai Pusu, Wangsa Maju


No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...