Pengedar Shaklee Gombak dan Batu Caves

Promosi Shaklee bulan Oktober 2014

Promosi ESP kembali..

Tragedi Oktober..Weeee...Oktober datang lagi. Kali ini datang bersama promosi yang ditunggu-tunggu iaitu ESP..Paling hot product!!Hot selling!!


BUY 6 FREE 1 ESP

ESP ni dah jadi makanan harian bonda sekeluarga. Bangun pagi tak sah jika tak shakes dengan ESP. Rasanya yang berperisa vanila amat sedap. Bonda minum macam tu je..Suka perisa dia..;-) Selain daripada tu, boleh juga dijadikan masker untuk kelihatan gebu, lembut dan mulus. Cubalah..Baru tahu betul ke tak apa yang bonda bagitau ni ;-)

Sesudu ESP untuk masker

Rupanya ESP ni sebenarnya 10 dalam 1..Anda boleh dapatkan ESP ni dengan hanya harga RM150 tapi pulangan nya lebih dari apa yang anda bayar. Ni antara contoh gabungan dengan vitamin yang lain. Set Kombo Shaklee ni sangat sesuai untuk mereka yang nak save budget! Jadi kalau nak jimat, jangan lepaskan peluang bermula hari ini sehingga 31 Oktober 2014 kerana dengan harga ini juga anda bakal memperoleh:

  • Dapat Keahlian PERCUMA
  • Dapat CASH BONUS 
  • Dapat Join team bonda Oh My Shaklee dan Secret Millionaire Shaklee (segala tunjuk ajar untuk berbisnes akan diberikan)
*Sangat-sangat dialukan buat anda di luar sana yang ingin bersama kami untuk menjana pendapatan sampingan atau tetap. Anda rajin..anda tidak berputus asa..anda akan berjaya.Modal hanya RM75 bagi semenanjung dan RM85 bagi Sabah/Sarawak. Apa tunggu lagi...Hubungi segera..

Set Kombo Shaklee

Segala info tentang produk ini, boleh hubungi pengedar yang sah:


ID Shaklee : 893715
⌨ FB Page: Vitalish Corner
✉ Email: masitah.ag84@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-9181348

➲ COD Area: Gombak, Gombak Setia, Greenwood, Batu Caves, Sri Gombak, Sungai Pusu, Wangsa Maju

No comments :

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...